6 Below
Den sanna historien om den före detta professionella hockeyspelaren Eric LeMarque (Josh Hartnett) svåra prövning då han fångas ensam i en brutal snöstorm på toppen av ett berg och tvingas till extremer för att överleva. Eric måste möta sitt förflutna och sluta fred med sina inre demoner, för åter hitta tron på sig själv och sin inre styrka för att överleva.