A Serial Killer's Guide to Life
Lou är en 30+ självhjälpsbesatt kvinna som längtar efter möjlighet att lämna sitt kontrollfreak till mamma och den dödstrista kuststaden där hon vuxit upp. Så när den självsäkra och lite märkliga livscoachen Val dyker upp och bjuder med Lou på en roadtrip fylld av alternativa terapisessioner tackar Lou så klart ja. Oturligt not visar det sig att Val också är seriemördare.