Agent Zeta
Fyra spanska agenter mördas samtidigt på olika platser i världen. CNI upptäcker att de alla deltog i det hemliga uppdraget Operation Ciénaga i Colombia flera årtionden tidigare och skickar sin bästa agent, Zeta, för att hitta den enda överlevaren i det dödligaste uppdraget hittills. Zeta får sällskap av den colombianska toppagenten Alfa som verkar veta mer om hemligheterna bakom Ciénaga än han.