In the Grey
I IN THE GREY följer vi ett topphemligt team av elitagenter som verkar i skuggorna - lika skickliga på att utöva makt och manipulera världens mäktiga som på att hantera automatvapen och sprängämnen. När en hänsynslös despot tillskansar sig en miljardförmögenhet, får teamet ett uppdrag som ingen annan skulle våga ta: att stjäla tillbaka pengarna. Men det som börjar som ett våghalsigt rån förvandlas snart till något långt mer explosivt - en global maktkamp av strategi, svek och överlevnad, där linjen mellan rätt och fel suddas ut och ingen går säker.