Alison
1994 blev Alison Botha kidnappad av två män utanför sitt hem i Sydafrika. Hon blev våldtagna, brutalt attackerad och nästan dödad. Mot extraordinära odds överlevde Alison. Men det var bara början på hennes kamp. Det här är den anmärkningsvärda historien om hennes kamp för rättvisa och återhämtning.