An Imperfect Murder
Framgångsrika skådespelerskan Vera vaknar från en otäck dröm och inser att hennes mardröm är verklighet. Hon har dödat sin våldsamma före detta pojkvän när han gav sig på henne kvällen innan och hon och gömde hans kropp i hennes lägenhet. När Vera brottas med verkligheten av vad hon har gjort, blir allt värre när oväntade gäster ringer på dörren.