Aporia
Sci-fi-dramat APORIA följer Sophie (Judy Greer), vars man har dödats av en rattfyllerist. Efter flera tuffa månader som änka och ensamstående mamma, så får hon en chans att återta kontrollen: hennes mans vän har byggt en maskin som kan döda folk i det förflutna.