Återladdade
Under sina utredningar i en alltmer kriminell metropol hamnar detektiven Jimmy Cloud i en värld av gangsters, spionage, mord, prostitution och droger, där en terroristgrupp också riktar in sig på hans flickvän för att stoppa honom.