Att stjäla Chaplin
Inspirerad av verkliga händelser, handlar historien kring två Las Vegas-baserade bedragare som gräver upp och stjäl liket av komikern Charlie Chaplin för att lösa det. Med stölden som får världens uppmärksamhet och belöningen stiger dagligen, vill snart alla lokala låglevande, kriminella och smutsiga poliser ha en del av handlingen.