Awareness
Ian är en tonåring som bor med sin far i samhällets utkant. De överlever som småskojare tack vare Ians otroliga förmåga att kunna projicera visuella illusioner i andras sinnen. Efter att han av misstag avslöjar sina krafter, försöker en mäktig organisation att fånga honom. När han försöker fly upptäcker Ian att han inte är den enda med krafter och att hela hans liv har varit en lögn.