Back on the Strip
I filmen Back on the Strip skickar den tuffa Verna (Tiffany Haddish) sin hjärtekrossade son, Merlin (Spence Moore II), till Vegas för att hjälpa honom att förverkliga sina drömmar som professionell magiker. Men på ett nedgånget hotell träffar Merlin, av en händelse, Mr Big (Wesley Snipes) – frontmannen för det en gång ökända svarta manliga strippteamet, ”The Chocolate Chips” (J.B. Smoove,...