Magic Mike's Last Dance
“Magic” Mike Lane är tillbaka på scen efter att en misslyckad affär tvingar honom att arbeta som bartender i Florida. För vad han hoppas är sista gången beger han sig till London med ett välbärgat societetslejon som ger ett oemotståndligt erbjudande.