Ben 10: Ben 10 010
I framtiden där en vuxen Gwen Tennyson är president och världen invaderas av aliens kallad Xerge, hämtar en desillusionerad Ben 10000 sig själv som 10-åring från det förflutna. Bara tillsammans kan den vuxne och barnet rädda den belägrade framtiden.