Bigfoot Junior
Unge Adam Harrison bestämmer sig för att söka efter sin försvunne far som han aldrig har träffat. Det blir ett både episkt och överraskande äventyr när han upptäcker att hans pappa är den legendariske varelsen Bigfoot som håller sig undan världen för att skydda sin familj.