Bleka dödens minut
En klassisk berättelse om kärlek och äventyr. Den vackra prinsessan Smörblomma blir kidnappad och ska mot sin vilja tvingas gifta sig med den förhatliga prins Humperdinck. Hennes barndomsbeundrare Westley, som nu är tillbaka som den fruktade piraten Roberts, försöker rädda henne.