Blind Date
När Walter Davis (Bruce Willis, The Sixth Sense) fixas ihop med undersköna Nadia Gates (Kim Basinger, No Mercy) i Blind Date förvandlas den perfekta blindträffen till katastrof i denna supersexiga komedi. Walter bjuder in sydstatsskönheten Nadia till en formell företagsmiddag där han tänker sig imponera på sina kollegor med den bländande skönheten. Men helvetet bryter lös när Nadia har fått i sig "en för mycket" och förstör kvällen och Walters karriär. Men det bli etter värre när Nadias vansinnigt svartsjuka ex-pojkvän David (John Larroquette, TV-programmet "Night Court") upptäcker dem tillsammans och beslutar sig för att förinta den aningslösa Walter. Kan sann kärlek växa fram bland allt detta hysteriska kaos? Kommer Nadia och Walter någonsin kunna uppvakta varandra istället för att skapa katastrof? Få reda på det i den komiska Blind Date, där en första kontakt kan leda till närkontakt av värsta graden.