Boneyard Killings
En FBI-agent och en polischef är på jakt efter en seriemördare känd som The Bone Collector när kvarlevor från elva kvinnor påträffas i öknen i New Mexico - men polischefen fruktar att mördaren faktiskt är en av hans egna officerare.