Broken
En ung kvinna, Evie, är på flykt undan sitt förflutna. Hon reser till England på jakt efter ett nytt liv, och får jobb som assistent åt tetraplegikern John. Men John verkar fast besluten att göra hennes liv till ett helvete, och det ansträngande arbetet börjar snart röra upp skrämmande minnen från hennes förflutna...