Bushwick
När Lucys hem i Brooklyn, New York plötsligt attackeras av militära styrkor hjälper ex-marinsoldaten Stupe motvilligt henne att kämpa för överlevnad mitt i ett inbördeskrig där Texas försöker skilja sig från USA.