Cemetery junction
CEMETERY JUNCTION berättar den roliga, rörande och universella historien om att vara fast i en småstad och drömma om att fly. I 1970-talets England tillbringar tre arbetarvänner sina dagar med att skämta, dricka, slåss och jaga tjejer. Freddie (Christian Cooke) vill lämna deras arbetarklassvärld men den coole, karismatiske Bruce (Tom Hughes) och den älskvärda nollan Snork (Jack Doolan) är lyckliga med livet som det är. När Freddie får ett nytt jobb som dörrförsäljare och stöter på sin gamla skolkärlek Julie (Felicity Jones) tvingas gänget till val som förändrar deras liv för evigt.