Cold Copy
Den ambitiösa journalistikstudenten Mia hamnar i ett moraliskt dilemma när den beryktade reportern Diane får upp ögonen för henne. Kan Mia manipulera sanningen för att imponera på Diane, och vad är det värt att svika sina ideal?