Coma
När dr Susan Wheelers (Bujold) bästa vän hamnar i permanent koma under en mindre operation upptäcker hon att friska personer hamnar i koma – ur vilken de aldrig vaknar – under onödiga operationer på hennes sjukhus. Och sedan upptäcker hon det förskräckliga skälet till det.