Couples Vacation
Jack är en tidigare hyllad bästsäljande författare. Författarkarriären och hans äktenskap är i kris och därför åker han och hans fru Amanda till en glampingretreat i jakt på den gnista som skulle kunna få deras kärlek att börja glöda igen.