Damsel
Den välbärgade pionjären Samuel Alabaster beger sig ut 1870-talets amerikanska vildmark för att gifta sig med sitt livs kärlek, Penelope, men allt eftersom resan blir farligare suddas gränserna mellan hjälte, skurk och "dam i nöd" ut.