Delivery Man
David Wozniak har ett astråkigt jobb, en flickvän som har fått nog och en familj som knappt ens kommer ihåg vad han heter. Han saknar mening med livet, men man ska se upp med vad man önskar sig! För tjugo år sedan var David spermadonator. Och tyvärr skedde det en pytteliten miss på donationskliniken. David är nu biologisk pappa till 533 barn ... som gärna vill komma i kontakt med honom!