Detachment
Detachment är en skildring av några high school-lärares, administratörers och elevers liv under en treveckorsperiod, sett ur vikarien Henry Barthes perspektiv. Henrys metod att förmedla viktig information till sina elever avbryts när tre väldigt olika kvinnor träder in i hans liv.