Disco Boy
Aleksei lämnar i smyg hemlandet Belarus för att ta sig till Paris och gå med i Främlingslegionen. 500 mil söderut kämpar Jomo med sin gerillagrupp för lokalinvånarnas överlevnad mot oljeföretagen i Nigerdeltat. När Aleksei skickas dit som soldat korsas deras vägar, och deras liv förändras för alltid.