Don't Think Twice
Den populära New York impro-teatergruppen "The Commune" hamnar i kaos när en medlem slutar för att spela huvudrollen i ett tv-program, vilket får de återstående vännerna att inse att inte alla kommer att uppnå sina drömmar om skådespelarframgång.