Snabba cash
Den fattige handelsstudenten JW lever ett dubbelliv som stekare på Stureplan men när han förälskar sig i Sophie lockas han in i Stockholms organiserade brottslighet. Jorge är på flykt både från polisen och den jugoslaviska maffian. Hans plan är att göra en sista kokainleverans och sedan lämna landet. Mrado är indrivare åt den jugoslaviska maffian samtidigt som han tvingas ta hand om sin dotter. Dessa tre mäns vägar korsas på ett ödesdigert sätt som bara kan sluta i en kamp på liv och död, allt i jakten på snabba cash. Filmen bygger på Jens Lapidus kriminalroman med samma titel. Regi: Daniel Espinosa. I rollerna: Joel Kinnaman, Matias Varela, Dragomir Mrsic, Lisa Henni, Mahmut Suvakci, Dejan Cukic m.fl.