Electric Slide -
Jim Sturgess från "Cloud Atlas" har huvudrollen i den sanna berättelsen om Eddie Dodson. I början av 80-talet är han en framgångsrik playboy och ägare till Los Angeles mest fashionabla möbelvaruhus. Men så får hans karriär en dramatisk vändning! På bara ett par månader rånar han hela 64 banker, får smeknamnet "The Gentleman Bandit" och toppar på FBI:s Most Wanted-lista!