En lektion i kärlek
Ingmar Bergmans komedi om en framgångsrik kvinnoläkare som en dag gör slut med sin älskarinna och söker återvinna sin hustru efter 15 års äktenskap. De återvinner inte bara varandra, utan också bitar av sig själva, som så när kommit bort i vardagens slentrian och slit. Regi: Ingmar Bergman. I rollerna: Gunnar Björnstrand, Eva Dahlbeck, Yvonne Lombard, Harriet Andersson, Åke Grönberg, Olof Winnerstrand m.fl.