Felony
Efter att en liten pojke skadats svårt i en smitningsolycka blir tre poliser indragna i en intensiv kamp, som testar deras moraliska gränser. En av poliserna är skyldig till olyckan, en försöker mörklägga den och en försöker hitta den skyldige. Regi: Matthew Saville. I rollerna: Joel Edgerton, Jai Courtney, Tom Wilkinson, Sarah Roberts, Melissa George m.fl.