Fitting in
Humoristiskt och trovärdigt skildrar den delvis självbiografiska tonårsfilmen FITTING IN synen på de egna perfekta skavankerna. 16-åriga Lindy (Maddie Ziegler) balanserar vännerna, pojkvännen, sexdebuten och den komplicerade relationen till mamman. Hennes liv vänds upp och ner när hon får veta att hon har en avvikelse i reproduktionsorganet. Det kullkastar hennes planer på att ha sex, uppfattningen om vad en kvinna är, på sexualiteten och i allra högsta grad hennes egen självbild.