Fletch är tillbaka
Chevy Chase återvänder till vita duken som den undersökande och hänsynslöse reportern I.M. Fletcher i Fletch är tillbaka. Den här gången ger sig den kameleontliknande reportern av till Belle Isle, ett 80 tunnland stort plantage i Louisiana, som Fletch ärver av en släkting.