Mordet Är Fritt
Här är den mördande roliga filmen baserad på det världsberömda sällskapsspelet Clue. Var det överste Mustard i kontoret med pistolen. Miss Scarlet i biljardrummet med repet? Eller var det butlern Wadsworth? Möt alla notoriska misstänkta och upptäck alla deras skumma leksaker. Du kommer att älska deras hutlösa handlingar medan liken och skratten hopar sig inför dina ögon.