FOE
Hen (Saoirse Ronan) och Juniors (Paul Mescal) liv blir till kaos när en främling dyker upp vid deras dörr med ett chockerande förslag. Kommer de att riskera sitt förhållande och personliga identitet för en chans att överleva i den nya världen? Med ett förtrollande bildspråk och ihärdiga frågor om människans natur (och artificiell mänsklighet), visar Foe den inte alltför avlägsna framtiden.