Gary
I det här tillbakablicksavsnittet av FX-serien The Bear åker vännerna Richard Richie Jerimovich och Michael Mikey Berzatto på en jobbresa till Gary, Indiana. Det utspelar sig innan Carmen Carmy Berzatto måste lämna finkrogsvärlden..