Gigli
Gangstern Larry Gigli får i uppgift av maffian att kidnappa Brian, en utvecklingsstörd yngre bror till en mäktig åklagare. Ricki, en lesbisk mäktig lönnmördare, kallas in för att se till att Gigli inte misslyckas.