Going in Style
Oscarsvinnarna George Burns och Art Carney, samt Oscarsnominerade Lee Strasberg spelar i detta komiska kraftprov en trio på tre äldre pensionärer med för mycket tid där en av dem kommer på en idé...att råna en bank. Från den intrikata planeringen till det felfria utförandet, ger rånet dessa samhällets utbölingar en känsla av egenmakt som ger dem energi. Nu kan de hamna i fängelse, eller i sina gravar...men de går med stil i "Going in Style".