Gullivers Resor
En episk äventyrskomedi baserad på den klassiska sagan om Gullivers resor. När ett skeppsbrott för det oansenliga postbudet Gulliver (Jack Black) till den förunderliga ön Lilleput, förvandlas han till en jätte – både till storlek och ego!