Hardcore Never Dies
Michael drömmer om en framtid som pianist men hans musikutbildning går inte bra. I jakt på inspiration introducerar hans bror Danny honom till Rotterdams gabberscen. Dannys knarkaffärer når internationella proportioner och bröderna måste kämpa för sina liv.