Holland
I denna vilt oförutsägbara thriller spelar Nicole Kidman den noggranna Nancy Vandergroot, en lärare och hemmafru vars bildsköna liv med sin man och son i det tulpanfyllda Holland, Michigan, förvandlas till en förvriden mardröm. En hemlighet väcker Nancy och hennes kollegas misstankar och de upptäcker snart att deras liv inte är som de verkar.