Hope Springs
En romantisk komedi om det medelålders paret Kay och Arnold vars äktenskap börjar sjunga på sista versen, åtminstone enligt Kay. När hon hör talas om en äktenskapsrådgivare som använder lite annorlunda metoder börjar Kay genast fantisera om en nystart i förhållandet. Nu återstår bara ett hinder för henne; att lyckas övertala Arnold att följa med på en vecka av intensiv terapi, praktiska övningar och en massa prat om känslor och sex. Regi: David Frankel. I rollerna: Meryl Streep, Tommy Lee Jones, Steve Carell, Jean Smart, Ben Rappaport, Marin Ireland m.fl.