Jerry & Marge Go Large
En dramakomedi om den intelligente men socialt tillbakadragne pensionären Jerry Selbee som upptäcker ett matematiskt kryphål i ett lotteri. Tillsammans med sin fru Marge lyckas han vinna miljontals dollar på lotteriet och paret använder pengarna för att återuppliva sin sömniga lilla småstad i Michigan. Filmen är inspirerad av verkliga händelser. Regi: David Frankel. I rollerna: Bryan Cranston, Annette Bening, Rainn Wilson, Larry Wilmore, Michael McKean, Ann Harada m.fl.