Jerztory: How Jersey Shore Changed TV
Jersey Shore förändrade tv i grunden, en tvätt i taget. Nu är vi tillbaka på strandpromenaden för att höra hur den ikoniska serien blev ett kulturellt fenomen. Det är t-shirt-dags att se hur 'Jersey Shore' förändrade tv.