Jesse Stone: Sea Change
Emmy och Golden Globe vinnaren Tom Selleck spelar ännu en gång rollen som Jesse Stone, polischefen i Paradise, Massachusetts, som torteras av sitt förflutna i det senaste kapitlet av serien baserad på romanerna av Robert B. Parker. Den fjärde delen av Jesse Stone serien, Sea Change, som nominerades för en Emmy för enastående miniserie eller film, handlar om återupprättandet av en brottsundersökning av ett 12 år gammalt bankrån. När Stone hittar nya ledtrådar som kanske kan ge klarhet om en fruktansvärd påstådd våldtäkt ombord på en av stadens elits båtar, hotar detta nya mysterium att kosta de Stone bryr sig om livet. Eftersom en av hans poliser är mammaledig och en annan kämpar för livet efter en skottskada, får Stone själv försöka lösa pusslet innan det är för sent alltjämnt som han måste försöka hålla sitt begär efter vackra kvinnor och sprit under kontroll.