Stone Cold
Tom Selleck är Jesse Stone, en före detta mordutredare från LA som lämnat den stora staden och en ex-fru bakom sig för att bli polischef i ett lugnt fiskeläge i delstaten New England; Paradise i Massachusetts. Stones gamla vanor lever dock kvar då han fortsätter med sina två favoritsysslor; whiskey och kvinnor. Men när en serie mord inträffar och en high school flicka blir våldtagen tvingas han möta sina egna demoner för att kunna lösa fallen.