Just Getting Started
Duke Diver (Morgan Freeman) är manager av lyxhotellet Villa Capri I Palm Springs. Diver har ett mystiskt förflutet, men han är duktig på att få gästerna på hotellet att leva livet. När den charmiga ex-soldaten Leo (Tommy Lee Jones) checkar in, påbörjas en tävling mellan männen om vem som är alfahanen och om vem som lyckas charma den nyanlända Suzie (Rene Russo). Men när Dukes förflutna hinner...