Killer Weekend
När Sam Ward får reda på att hans svensexa är en zombieöverlevnads-upplevelse blir han extatisk. Vad kan vara bättre än att spendera sina sista fria dagar i skogen med kompisarna och skjuta zombier med paintball? Men det visar sig att "zombierna" de facto är en grupp psykotiska ex-soldater och snart är vännerna fast i en gammal bunker omringade av galna, blodtörstiga zombier.