Krays fall
De brutala bröderna från Bethnal Green är tillbaka, blodigare än någonsin. Efter att ha säkrat sitt imperium och sin vanära måste de nu försvara båda, medan en polis besatthet sammanflätas med en blomstrande romans och ett farligt mentalt tillstånd för Reggie respektive Ronnie. Den elektrifierande uppföljaren till den grymma "Rise of the Krays".